zaterdag 8 juni 2013

Bij ons in de tuin..

Hoi allemaal..

Vandaag was een echte luie dag. Ik heb lekker in het zonnetje gelegen en natuurlijk ook gewandeld. Mijn vrouwtje maar ook de baas zijn al een tijdje bezig in onze achtertuin, geen idee wat ze allemaal daar uitspoken. De baas had het stukje gras van Kyra en mij weg gehaald en opeens kwam er een hekje omheen te staan zodat wij er niet meer op konden komen, zelfs niet toen er weer overal grassprietjes waren. Wij begrepen er niks van.


En mijn vrouwtje heeft 2 van de 4 plantenbaken weer gevuld met planten, ze zegt dat die andere bakken ook nog gedaan moeten worden. Maar goed vanmiddag vonden de baas en mijn vrouwtje het wel genoeg geweest met het gras wat nogsteeds kale plekjes heeft. De baas heeft het hekje weg gehaald en nu mogen we gewoon op het gras spelen en lekker languit in de zon liggen natuurlijk, want dat doe ik het liefste.


We hebben ook een nieuwe "bewoner" in onze achtertuin wonen, mijn vrouwtje bracht die mee naar huis en ik vond het eerst best wel een eng beest maar ik mocht er van mijn vrouwtje uitgebreid aan snuffelen en toen vond ik het niet meer eng. Dat gekke beest heet een eekhoorn en hangt de hele tijd aan de schutting, reageerd niet op mijn blaffen of als ik dichtbij komt.  Stom he..


Elke dag krijgen we bezoek van een baby-vogel, mijn vrouwtje zegt dat die kleine de tuinen hier afloopt voor zijn eten. Pfff.. ik moet er niet aan denken dat ik alle tuinen af moet lopen voor mijn eten, ik krijg het elke dag gewoon in mijn voerbak in de keuken.


De baby-vogel kan nog niet vliegen dus zodra hij in de tuin is moeten Kyra en ik naar binnen. Ik vind dat niet erg hoor want erg lang blijft hij toch nooit. Kyra vind het wel erg want die wil er graag mee spelen, maar dat kan niet hé.


Nou meer heb ik vandaag niet te vertellen en eigenlijk ben ik best wel moe van mijn luie dagje dus ik ga heerlijk mijn zachte mandje opzoeken en lekker slapen.

Een pootje van Misty xx

1 opmerking:

  1. Hey Misty,
    Best lekker zo'n lui dagje, maarja die heb ik eigenlijk elke dag. Ik wil ook altijd bij vriendjes in de tuin gaan kijken, maar dat mag niet van mijn vrouwtje. Maar we hebben nu een afspraak gemaakt, ik mag wel bij de deur zitten als de hor ervoor zit! En dat doe ik dan ook de hele tijd hihi.

    Veel kopjes en purrrrrr,
    Crystal

    BeantwoordenVerwijderen