vrijdag 7 juni 2013

Ouderwets shoppen..

Hoi allemaal..

Vandaag ben ik samen met Jess en mijn vrouwtje ouderwets wezen shoppen in Haaksbergen. Daar was ik nog niet geweest. Ik vond het harstike leuk, wilde elke winkel die we tegen kwamen in lopen, maar ja Jess en mijn vrouwtje wilde niet elke winkel in gaan.


Mijn vrouwtje was opzoek naar kleding dus we zijn veel kledingwinkels binnen gegaan en natuurlijk ging ik gezellig met mijn vrouwtje mee het pashokje in waar ik dan geduldig lag te wachten totdat mijn vrouwtje klaar was met kleding passen. Ik hoorde mijn vrouwtje tegen Jess zeggen dat het net lijkt alsof we elke dag met Misty gaan shoppen zo netjes doet ze precies wat ze geleerd heeft. Is best wel fijn om te horen dat je je werk zo goed doet.

Onderweg zijn we ook nog even ergens wat wezen eten en drinken en natuurlijk kreeg ik ook iets lekkers en wat te drinken en had ik mooi even de tijd om rustig rond te kijken en wat uit te rusten. Is best wel vermoeiend hoor dat winkelen. In de laatste winkel waar we waren voelde mijn vrouwtje zich helemaal niet op haar gemak, om het even simpel te zeggen, ik voelde dat gelijk aan en gaf mijn vrouwtje aan dat het beter was om weer naar buiten te gaan, dat deed mijn vrouwtje ook en kon zich daar door weer beter herpakken zodat het weer een stuk beter ging.

Na het winkelen zijn we nog even ergens koffie wezen drinken en kwam de baas mijn vrouwtje en mij ophalen, Jess had een andere afspraak dus die ging niet met ons mee naar huis.

Omdat het de laatste dagen zo warm is maken we de lange wandelingen met de baas en de andere honden en mijn grote vriendin Kyra pas tegen de avond. Fijn dat we optijd thuis waren van het shoppen want nu kan ik toch nog mee met de baas en de andere honden voor de daagelijkse lange wandeling, tja ik kijk daar samen met mijn vriendin Kyra toch de hele dag naar uit he, lekker los lopen in het bos.

Het was een geweldige dag vandaag.

Een pootje van Misty xx

1 opmerking:

  1. Hey Misty,

    Mijn vrouwtje vond het ook erg gezellig zei ze. Ze had 4 kleine mandjes meegenomen. Voor haar rommeltjes in de badkamer zei ze. Ik vond het maar rare mandjes want ik kon er niet eens inliggen, veelste klein! Toch maar eens een klacht indienen bij de makers van kattenmandjes!

    Veel kopjes en purrrrr,
    Crystal

    BeantwoordenVerwijderen