maandag 7 mei 2012

Naar de dierenarts..

Hoi allemaal.

Vandaag moesten Kyra en ik naar de dierenarts toe om onze inentingen te halen. Mijn vrouwtje had het wel gezegd maar ik begreep het pas toen we voor de deur bij de dierenarts stonden. Kyra was niet bang maar ikke wel, ik trilde en wilde het liefste snel de deur uit rennen.

Kyra was eerst aan de beurt en daarna moest ik. De dokter is wel aardig hoor maar ik vind het heel eng, ik heb dat altijd eng gevonden. Mijn nagels zijn ook weer geknipt en voorlopig hoef ik ook geen prikjes meer te halen zei me vrouwtje. Nu voel ik me niet helemaal lekker, dat heb ik ook altijd als ik prikjes heb gehad.

Straks mag ik heerlijk met mijn vrouwtje mee naar bed want de baas heeft nachtdienst en dan mag ik altijd bij mijn vrouwtje in het grote bed slapen. Eerst heerlijk knuffelen en een beetje stoeien met het vrouwtje en daarna kruip ik tegen haar aan en ga ik lekker slapen. Ik vind het niet erg hoor als de baas nachtdienst heeft, ik ben hier in huis de enige die het niet erg vind.

Een pootje van Misty xx

1 opmerking:

  1. Hee hij doet het weer, vind het altijd zo leuk om in mijn pauze even misty en haar baasjes verhaal te lezen, ik miste het al.
    Nu niet meer stoppen hoor.

    xxxxx het zusje van jouw baasje.

    BeantwoordenVerwijderen