dinsdag 15 mei 2012

Kleding-shoppen..

Hoi allemaal..

Vandaag zijn we naar het dorp gegaan samen met een vriendin en DigiLady. We gingen kleding kopen voor DigiLady. Ik ben helemaal nergens bang voor geweest en deed heel netjes wat er van mij verwacht en gevraagd werd. Zo ging ik netjes zitten als mijn vrouwtje in de kledingrekken snuffelde, ging ik netjes mee het pashokje in en bleef daar geduldig liggen tot dat het vrouwtje zei dat we weer verder gingen. En natuurlijk ging ik heel netjes zitten bij de kassa zo dat mijn vrouwtje kon afrekenen.

Mijn vrouwtje is trots op mij omdat ik zo goed mijn best had gedaan en vooral omdat ik nergens bang voor was zelfs niet voor een brommer die langs reed en veel herrie maakte, mijn vrouwtje schrok daar wel van maar ikke niet. En als we klaar waren in de winkel en we buiten stonden ging ik netjes zitten om te wachten op mijn belonings snoepje.

Op de terug weg naar huis hadden we pech met het weer, het regende heel hard en het hagelde. Mijn vrouwtje zei; 'straks komen we alle 3 thuis aan als verzopen katten.' Ik begrijp die opmerking niet, bedoeld mijn vrouwtje nou dat we alle 3 katten zijn? Ik ben toch een hond?!

Maar goed, harstike nat en moe kwam ik thuis aan. Ik heb heerlijk gegeten en nu ga ik een poosje slapen want ik ben vanochtend ook met de andere honden en de baas op stap geweest, dus ik ben nu best wel moe.


Pootje van Misty xx

3 opmerkingen:

  1. Lieve Misty, jij en je baasje hebben dan allebij
    een goede dag gehad, dat is fijn om te lezen.
    Jij hebt supper je best gedaan, je bent een top hond.
    xx Van je vriendje Toby uit Den Haag en zijn vrouwtje.
    ps. vandaag komt mijn vriendje Bruno logeren bij
    mij voor het eerst, hoop dat het goed gaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Misty mijn vriendje is net weer opgehaald en naar huis toe hij heeft de hele nacht gehuild, we hebben allemaal niet geslapen vannacht wat een ramp was dat, doen we nooit meer, ik ben uitgeput en wil vandaag alleen nog maar slapen.
    xxxxx je vriend Toby uit Den Haag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Misty, hoe gaat het met je?

    Pootje,
    Crystal

    BeantwoordenVerwijderen