zaterdag 22 februari 2014

Voorlopig in de ziektewet

Hoi allemaal.

Gister moest ik naar de dierenarts toe want ik heb al een paar maanden last van mijn linker achter pootje. Een andere dokter, die meer van pootjes weet euuuu...even vragen aan mijn vrouwtje hoe dat heet.... Een orthopeed zegt mijn vrouwtje, die dokter zei dat ik geopereerd moest worden aan mijn knie. Mijn knie schiet telkens even uit de kom, en hij gaat dat maken. Dat moet want anders moet ik de rest van mijn leven misschien wel op drie pootjes blijven lopen en dat is helemaal niet fijn. 

Ik vond het helemaal niet fijn om naar de dokter toe te gaan, halve wege heeft mijn vrouwtje me gedragen want ik wilde hard naar huis terug rennen. Mijn vrouwtje liet me bij de dokter achter maar ze zei dat ze me straks weer kwam ophalen.

Toen ik weer thuis was legde mijn vrouwtje me in de bench en ik kreeg een raar ding om me nek heen. Ik vond het allemaal wel best. Kyra mijn grote vriendin komt telkens even bij me kijken. Ik heb een tijdje rond gekeken en daarna ben ik lekker gaan slapen.


Toen het bedtijd was voor mijn vrouwtje mocht de bench naast de bank staan. Mijn vrouwtje heeft op de bank geslapen zodat ik niet alleen was. Een paar keer heb ik mijn vrouwtje wakker gemaakt, ik ging dan zachtjes liggen piepen, ik moest gewoon even naar buiten om te plassen. Vanochtend kreeg ik speciaal lekker eten, dat was smullen.

Zo nu ga ik weer lekker slapen


Een pootje van Misty


Geen opmerkingen:

Een reactie posten