zaterdag 3 augustus 2013

Te warm..

Hoi allemaal..

Wat boel warme dagen hebben we toch opeens. Ik vind het heerlijk om in het zonnetje te liggen maar nu lig ik samen met mijn vriendin Kyra het liefste binnen onder de grote waaier die in de huiskamer hangt. Zin in wandelen hebben we echt niet als het zo warm is maar de Baas en Digilady proberen zoveel mogelijk met ons te wandelen als het wat minder heet is of wanneer het een beetje is afgekoeld buiten.

Omdat het telkens te warm is gaan Digilady en ik een stuk minder samen op stap. Ze zegt dat het te warm is voor mij, als Digilady toch een afspraak heeft en de deur uit moet gaat de Baas mee en blijf ik thuis bij Kyra. Natuurlijk werk ik wel als het iets minder warm is buiten en thuis werk ik eigenlijk altijd, tja ik werk nu eenmaal graag.

Digilady maakt voor ons speciaal een handoek nat en legt die op Kyra en mijn rug. Kyra vind het heerlijk en loopt er rustig uren mee rond of gaat heerlijk liggen slapen. Ik vind die handoek maar niks dus zodra Digilady merkt dat ik last heb van de warmte dan geeft ze me een katten-wasje, zo noemt ze dat. Dan word ik heerlijk nat gemaakt met een nat washandje. Ik vind dat wel fijn.

 
Kyra is ondertussen weer helemaal beter en we zijn weer dikke vriendinnen. Komt door de medicijnen die ze van de dokter heeft gehad, zei mijn vrouwtje. Ik begrijp het allemaal nogsteeds niet maar ik ben blij dat alles weer normaal bij het oude is. Lekker samen boeven, wandelen, dikke vriendinnen.
 
Een pootje van Misty xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten