zaterdag 27 juli 2013

Yessssssss.. nieuwe speeltjes...

Hoi allemaal..

Vandaag heeft mijn vrouwtje allemaal nieuwe speeltjes voor Kyra en mij gemaakt, lief he'.

Hey wat is dat nou voor iets? Even voorzichtig ruiken..


Kyra vind het geweldig en probeerd het nieuwe speeltje gelijk te slopen, wat niet lukt.
 

Eerst braaf gaan liggen voor de foto, daarna....yeahhh spelen.
 

Dit speeltje heeft mijn vrouwtje speciaal voor mij gemaakt.
 
 
Maar ik ben te moe om te spelen, het is heerlijk zacht en je kan er heerlijk op liggen.
 

Dit speeltje is niet voor Kyra en mij maar voor onze vriendinnen Gosja en Jottem.
 
 
Mooi he' al die nieuwe speeltjes en mijn vrouwtje is nogsteeds bezig met nieuwe speeltjes voor ons te maken.
 
Een pootje van Misty xx

1 opmerking:

  1. Hey Misty,

    Je vrouwtje heeft laten zien aan mijn vrouwtje hoe je die speeltjes maakt. Ik heb er nu ook een met mn favorite kleur roze! Hoe leuk is dat!!

    Purrr...
    Crystal

    BeantwoordenVerwijderen