woensdag 7 maart 2012

Heerlijk gewerkt

Vandaag had ik het harstike druk want ik ben samen met DigiLady naar het Bolleke geweest. Dat is een dagactiviteiten centrum en vandaag waren er kinderen die aan het knutselen waren. Ze waren heel druk bezig met tekenen en daarna met doosjes maken van stof, daar heb ik geen verstand van maar DigiLady gelukkig wel. Zij helpt de kinderen samen met nog een andere vrouw. Begleiden heet dat geloof ik. Een beetje hetzelfde als wat ik doe als hulphond toch, DigiLady begeleiden, helpen als ze het nodig heeft. Mmm.. zouden DigiLady en die andere vrouw soort van hulphonden zijn maar dan op twee pootjes?

Ik had het super druk met de kinderen in de gaten houden en natuurlijk ook DigiLady. Weet je ik ben gek op kinderen en zo af en toe ging ik heerlijk even bij ze knuffelen. Dat mag ik ook want ik blijf DigiLady heel goed in de gaten houden en zodra er wat is of als ze eventjes weg loopt ergens anders heen dan ga ik natuurlijk met haar mee.

De tijd vloog om, en toen we thuis waren ben ik nog even met Kyra en de baas naar buiten geweest. Daarna heerlijk gegeten en op me botje zitten knagen. Nu ga ik even een paar uurtjes slapen want ik ben van al die inspanning best wel moe geworden.

Een pootje van Misty xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten